zaterdag 1 augustus 2015

VAKANTIE

Heyy allemaal, genieten jullie ook zo van de vakantie? Chill he. Eindelijk hoef ik eens NIETS. Lekker doen waar ik zelf zin in heb en niet waar mijn leraren/ouders/broertjes&zusjes zin in hebben wat ik doe! Soms ook wel lekker niets doen hihi. Geen gezeik met vriendschappen even er lekker uit zijn!
Alleen soms maakt vakantie ook wel wat moeilijker, zoals een vriendin waar ik wat meer afstand van wil nemen stalkt me de hele tijd...  Tijdens school was het nog een beetje zo van; ik heb het heel druk met huiswerk/sport/tijdgebrek etc als smoesje maar nu je al alle tijd van de wereld hebt...? Hmm... Iemand een oplossing?
En een andere vriendin, ze negeert me zowat! Ze wil bijna nooit afspreken en dan zie ik oop Snapchat fotos van haar met ander meiden... (Doet zij niet het zelfde als ik bij die andere vriendin doe? :-/)En dan komt ze een x van dat ze met zn alle uiteten gingen (haar andere vriendinnen) en zij was niet uitgenodigd, dan komt ze bij mij uithuilen op Whapp... En als we afspreken doen is het heel gezellig alleen dan stuurt 2weken later(!) een appje van dat ik haar gekwetst had etc... Vervelende kwestie.

Oké positief blijven, Marthe. Gelukkig heb ik nog andere vriendinnen waar ik het helmaal mee naar mn zin heb dus☺. Zal ik in mijn volgende post mijn vriendinnen beschrijven?
Dit lucht op jippie! XxMarthe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten