zondag 23 augustus 2015

School

Hebben jullie al een beetje zin in school?
Ik wel (een beetje...).
Omdat ik dan mijn vriendinnen weer zie!!
Jippieeeee! En wat is jullie reden om weer naar school te mogen/moeten?
Rea ;-)
Morgen is ook mijn 1e training weer, ik zit op volleybal.
Heb er heel veel zin in omdat ik in een nieuw team zit met nieuwe mensen, trainer en coach.
Spannend!
Ik zit in de gemengde C1 van mijn club.
Oja, ik ga zelf naar de 2e, dus school is niet zo spannend behalve een nieuwe klas. (Havo/VWO word gesplitst)Maar gelukkig gaan er een aantal vriendinnen ook naar het VWO dus eigenlijk al helemaal niet spannend meer. :-)
Maar nu ga ik want mijn moeder gaat mn haar krullen!
Veel succes allemaal op school!!!

Marthe Dapper. (Wees dapper!! ;-) :D)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten